Vragen of klachten over uw kinderopvang?

De medewerkers van kinderopvang de Toverfluit doen hun uiterste best om goed voor uw kind te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en vragen heeft over wat u eraan kunt doen.

Het klachtenloket Kinderopvang is het landelijk informatiepunt waar u terecht kunt voor onafhankelijke en deskundige informatie en advies over het kinderdagverblijf en de buitenschoolse opvang.

De medewerkers van het Klachtenloket kunnen uw vragen beantwoorden en u adviseren over welke stappen u het beste kunt zetten. Het Klachtenloket Kinderopvang kan ook telefonisch bemiddelen tussen de ouder en de opvangorganisatie of in bijzondere gevallen mediation regelen.

Kinderopvang de Toverfluit is aangesloten bij het Klachtenloket Kinderopvang.

Voor meer informatie:
www.klachtenloket-kinderopvang.nl
info@klachtenloket-kinderopvang.nl
tel; 0900-1877

Na het inloggen op onze website is via onderstaande button de klachtenregeling te downloaden. De papieren versie ligt ter inzage bij de entree.

Belangrijke instanties:

Kinderdagverblijf De Toverfluit | Akkerseweg 11b | 5321 HG, Hedel  |  Telefoon: 073-5994­593  |  info@kdvtoverfluit.nl